Hejsan, har en folkabuss från 70 men satt i en lite nyare motor. Skulle behöva ett kopplingsschema på en motor från 70 och en från 80? Någon som kan hjälpa mig med det?
Kopplingsschema till Folkabuss
Det är en typ 2 buss, den sidan har bara typ 3 och 4 och andra modeller eller kallas den något annat?
Det finns ju el scheman från 1950 till 1991 i listan som benämnes "bus". Typ 2 är väl från 1968-1979.
T2 fanns riktigt mellan 69-79 enligt:https://sv.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Typ_2 och där bör finnas användbart kopplingschema.