Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

kopplingstrubbel golf 3

Startad av kasse · 2009-11-29 · 1 svar

kasseTrådstart
pedalen går i botten utan att ta, sedan stannar den nere. vad är problemet, vad är de som behöver bytas?
berit
Vajern gått av eller? :i

Eller menar du att kopplingen inte tar?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil