Max otur,,, konstigt att inte huvudsäkringen löste ut, den kraftiga som sitter vid batteriet (30A) frågan är hur mycket stryk elsystemet fått efter detta för säkringsboxen på dessa bilar är mycket kända för att vara dels underdimensionerade och även väldigt känsligt som fått bytts på många escorter.
Lite konstigt att det rök bakom fläktreglaget då det där inte finns speciella kablar utöver kablage till panelbelysning och klockan bland annat, men lossa denna panel för att se hur illa det är.
Men det är alltså hel dött när du nu drar på tädningen? Inte ett liv? Se om du har ström (12 volt) i batteriet eller om det tvärdog på kuppen, finns risk för det.
Lite konstigt att det rök bakom fläktreglaget då det där inte finns speciella kablar utöver kablage till panelbelysning och klockan bland annat, men lossa denna panel för att se hur illa det är.
Men det är alltså hel dött när du nu drar på tädningen? Inte ett liv? Se om du har ström (12 volt) i batteriet eller om det tvärdog på kuppen, finns risk för det.