10-20000 kronor gissar jag på om du tar en seriös firma som lämnar kvitto.
Undrar om nån vet ett ca pris då jag fundera på att lacka om bilen i samma färg som nu röd, anledning till detta är massa små bättringar + nån repa i lacken som gör att jag vill få bilen nylackad. Kan man ta vilken bil lackare som helst som har bra pris??
(Det är Granadan jag talar om)
(Det är Granadan jag talar om)