felet är hittat och åtgärdat! det var en liten kabel som rostat av. så den satt väl lite halvfast när de gick å starta den, sen rätt som de va dog den bara, kikade lite i motorutrymmet och såg till slut att den där lilla kabeln va av, när jag satt dit den så gick den som en klocka igen!:D
har lite problem med min bil, har åkt med bilen tidigare idag och då var det
inga som helst problem, åkte hem och käkade sen skulle jag iväg igen
då när jag startar den så hackade den och var kraftlös ungefär.
gick ur och kikade och lyssnade , låter som den inte tänder på alla cylindrar..:( och jag har kollat efter fukt i fördelarlock, men där va det inge fukt.
på besiktningen förra veckan så låg Lambdan på 1,03.
nån som har nån ide om va det kan vara för fel?
inga som helst problem, åkte hem och käkade sen skulle jag iväg igen
då när jag startar den så hackade den och var kraftlös ungefär.
gick ur och kikade och lyssnade , låter som den inte tänder på alla cylindrar..:( och jag har kollat efter fukt i fördelarlock, men där va det inge fukt.
på besiktningen förra veckan så låg Lambdan på 1,03.
nån som har nån ide om va det kan vara för fel?