första som slår mig är låg oljenivå igensatt filter?
Jag har en Ford Scorpio 97:a.
:confused:
Den har automatlåda. Nu undrar jag om någon kan tala om för mig vad det är för krångel på den.
Symtomen är dessa.
:utrop När man lägger i D så tar det ett tag innan växeln hoppar i
:utrop Den slutar även att driva lite då & då när man kör
:utrop Nu när bilen stått still ett par dagar så händer det samma sak fast när växlarna hoppar i så skakar hela bilen både framåt & bakåt
:i Hoppas att någon där ute har tips och ideér. Tacksam för alla svar
Stanojevic
:confused:
Den har automatlåda. Nu undrar jag om någon kan tala om för mig vad det är för krångel på den.
Symtomen är dessa.
:utrop När man lägger i D så tar det ett tag innan växeln hoppar i
:utrop Den slutar även att driva lite då & då när man kör
:utrop Nu när bilen stått still ett par dagar så händer det samma sak fast när växlarna hoppar i så skakar hela bilen både framåt & bakåt
:i Hoppas att någon där ute har tips och ideér. Tacksam för alla svar
Stanojevic