Ja då låter det högst troligt som dess fläktmotstånd gett upp som då alltid annars ger fullt ös på högsta fläkläget. Osäker dock var dess placering är men vanligtvis under/bakom handskfacket sitter dessa på lufttrumman efter fläktmotorn och motståndet ser iaf ut som så löst till den modellen: https://bilder.lagabasen.se/delar/1001/1001636925vy1.jpg
Hej!
Har en expert från 01 som kupefläckten går på fullt ös helatiden.
Tror att de kan va nått motstånd men de e bara en gissning.
Nån som vet? Och om de är motståndet var sitter det?
Har en expert från 01 som kupefläckten går på fullt ös helatiden.
Tror att de kan va nått motstånd men de e bara en gissning.
Nån som vet? Och om de är motståndet var sitter det?