Det är fläktmotstånden för dessa lägen som gett upp och på högsta läget som går på ren 12 volt har man alltid funktion på, är inte helt hundra på var dom sitter på Skorpio dessa sitter oftast samlade på en platta.
Oftast någonstans på fläkthuset eller dess luftkanal in mot mittkonsollen, bakom handskfacket, om man sedan ska ta dessa från skroten (som ju kan ta rejält betalt,,) kanske är mer tveksamt då dessa egentligen är rena förbruknings grejor, men det beror på hur länge man tänkt behålla bilen.
Tror inte en ny kostar så mycket mera heller och då är det nytt, samt om det är knöligt att komma åt dom så behöver man bara göra det en gång. :-)
Oftast någonstans på fläkthuset eller dess luftkanal in mot mittkonsollen, bakom handskfacket, om man sedan ska ta dessa från skroten (som ju kan ta rejält betalt,,) kanske är mer tveksamt då dessa egentligen är rena förbruknings grejor, men det beror på hur länge man tänkt behålla bilen.
Tror inte en ny kostar så mycket mera heller och då är det nytt, samt om det är knöligt att komma åt dom så behöver man bara göra det en gång. :-)