Ja och dem kom fram till att hela fläktenmotorn är sönder....beställer en ny...får vi hoppas det funkar då.
Hej.
Inte haft något problem innan, en dag var den bara död. kupefläkten/ac.
Säkringen är hel.
Någon som kan ha en anning till vad som hänt?
Kan det vara något relä?
Mhz...tacksam för hjälp
Inte haft något problem innan, en dag var den bara död. kupefläkten/ac.
Säkringen är hel.
Någon som kan ha en anning till vad som hänt?
Kan det vara något relä?
Mhz...tacksam för hjälp