Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

kupéfläkt volvo v70 -00

Startad av mjerne · 2007-06-07 · 1 svar

mjerneTrådstart
Kupéfläkten i min Volvo V70 går för fullt om den står på läge AUTO, den ger aldrig upp....
Det går däremot fint att reglera farten manuellt. Vad kan detta bero på?
evawelam
I princip vad som helst!!! Åk till volvo o be dom kolla dina felkoder på klimatanläggningen! Om du inte har en felkodsläsare själv v.s. // P-A

Fler trådar i Hjälpforumet Bil