I princip vad som helst!!! Åk till volvo o be dom kolla dina felkoder på klimatanläggningen! Om du inte har en felkodsläsare själv v.s. // P-A
Kupéfläkten i min Volvo V70 går för fullt om den står på läge AUTO, den ger aldrig upp....
Det går däremot fint att reglera farten manuellt. Vad kan detta bero på?
Det går däremot fint att reglera farten manuellt. Vad kan detta bero på?