Låter som fläkten är i behov av byte allternativt byte av dess kol om man vill meka lite mera,,, men demontera fläkten för att mera konstatera felet.
Kupe fläkt blåser dåligt samt gnisslar på läge 1-2 och lite på läge 3 och inget på läge 4. vad är felen?, dålig kol?, fläkt slut?, igensatt av damm?
tack på förhand
tack på förhand