Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Kupefläkt/Defroster Vlo 740GL

Startad av andersson · 2008-11-23 · 1 svar

anderssonTrådstart
Kupe fläkt blåser dåligt samt gnisslar på läge 1-2 och lite på läge 3 och inget på läge 4. vad är felen?, dålig kol?, fläkt slut?, igensatt av damm?

tack på förhand
slirfeldt
Låter som fläkten är i behov av byte allternativt byte av dess kol om man vill meka lite mera,,, men demontera fläkten för att mera konstatera felet.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil