Troligt är det att byta fläkten som gäller, vilket verkar vara vanligt fenomen med dessa axialfläktar och dess symtom,,,
An kompis har en scorpio där kupefläkten först började med att glappa (funkade när man svängde) sedan la den av helt någon som vet vad det kan vara eller rekommenderar ngn stans att börja felsöka!?