Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

kupefläkten scorpio 88:a

Startad av oollaa · 2008-03-17 · 2 svar

oollaaTrådstart
An kompis har en scorpio där kupefläkten först började med att glappa (funkade när man svängde) sedan la den av helt någon som vet vad det kan vara eller rekommenderar ngn stans att börja felsöka!?
slirfeldt
Troligt är det att byta fläkten som gäller, vilket verkar vara vanligt fenomen med dessa axialfläktar och dess symtom,,,
lenaola
Det är en sierra.... Upptäckte jag nu i helgen....
Tror du verkligen på fläkten..... Trots att den glappar sådär konstigt till att börja med.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil