Skumma problem detta,,, ser du om det kommer vitrök ur avgasröret då du gasar? I så fall kan det vara topplockspackningen som är dålig och kylarvattnet tar den vägen, att vattnet skulle ta "bakvägen" är mindre troligt fast det är lite oroveckande att kylarvattnet blir skitigt vilket inte är helt normalt.
Hur verkar motor temperaturen vara, normal? I och med att du tycker den går bättre med "den där grejen" på vinterläget som är en förvärmnings omställare som ger normal lufttemperatur på sommarläget och förvärmd sådan på vinterläget.
Hur verkar motor temperaturen vara, normal? I och med att du tycker den går bättre med "den där grejen" på vinterläget som är en förvärmnings omställare som ger normal lufttemperatur på sommarläget och förvärmd sådan på vinterläget.