Du kan lägga i lite sk. kylarcement så fixas läckan om den inte är för stor.
Kan bli problem i vinter när du slår i lite hela tiden så kan blandingen bli för svag och motorn fryser!
Kan bli problem i vinter när du slår i lite hela tiden så kan blandingen bli för svag och motorn fryser!