Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Kyleväskan

Startad av Gudjon I Sigusdsson · 2010-01-14 · 1 svar

Gudjon I SigusdssonTrådstart
Hej. Jag har en Nissan Patrol 3,0 diesel och har litt problem med kyleväskan.
Bilen börjar spruta ut väska ved 2200 varv. Jag ved inte var de kommer ut men de ligger vatten på battariet och på och där om kring.
Dom bytte dieselpump på et verkstad her i stockholm och äfter det har bilen sprutad vatten och varmaflekten blåsek kalt i bland. Är det nogon som kan hjälpa mig:fraga
slirfeldt
Det går inte se var i från kylvattnet verkar komma från? Som är lite av en förutsättning för att kunna reparera densamma,, och frågan är om det sedan finns någon koppling till bytet av just dieselpumpen bara.

Försvinner det sedan så pass mycket kylvatten riskeras dels motorn (även om det är en diesel) att koka och ger även som beskrivet dåligt med värme inne i bilen.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil