Det var mer knepigt där det annars brukar vara tvärtom att temperaruern brukar ligga normalt vid snabbkörning osv,, men kylvatten nivån är okey och håller sig där utan att man behöver fylla på? Vilken motor är det, en 3,3:a?
Vet att med en krånglande termostat kam man med få liknande symtom, men då den går sådär varm igen känn då på kylaren som då med skall vara rejält varm, är den då ljummen är det troliga dålig termostat eller vattenpump och det sista om det dessutom är dålig värme inne i bilen.
Vet att med en krånglande termostat kam man med få liknande symtom, men då den går sådär varm igen känn då på kylaren som då med skall vara rejält varm, är den då ljummen är det troliga dålig termostat eller vattenpump och det sista om det dessutom är dålig värme inne i bilen.