Och du har luftat ordenkligt? vet at dessa kan vara lite kinkiga med att få ur all luft, men brukar gå med full värme påslagen och motorn på tomgång och varva till då och då,, och du ha bra med glykol (gärna 50/50 blandning) så det inte är fråga om någon ispropp.
Tyder annars klart att cirkulationen inte fungerar alls genom kylaren,, om denna fortfarande är kall efter det att motorn blivit ordenligt varm och är så fallet så lossa bägge kylslangarna till kylaren och med en vanlig trädgårdsslang genom spola denna helst åt båda hålen för att säkerställa att den inte är tät.
Tyder annars klart att cirkulationen inte fungerar alls genom kylaren,, om denna fortfarande är kall efter det att motorn blivit ordenligt varm och är så fallet så lossa bägge kylslangarna till kylaren och med en vanlig trädgårdsslang genom spola denna helst åt båda hålen för att säkerställa att den inte är tät.