Nä jag tro ändå att du har ett läckage på trycksidan(alltså efter huvudbromscylindern) kolla en gång till vid samtliga hjul och även under bilen så att det ej finns synligt läck där. Mvh Dresa
Jag har en Audi 80 1,8 S -88 har upptäckt nu på slutet att bromsvätskan försvinner (tar ca 1 vecka för att nivån i burken sjunker till min)
har tagit upp båda trummorna bak och sett på bromslangar och ledningar under hela bilen men kan inte hitta något läckage.
Hörde att det kan vara huvudbromscylindern som kan vara slut och att olja tränger in i bromsservon, stämmer detta? eller har någon annan ngt tips?
Tacksam för svar.. :)
har tagit upp båda trummorna bak och sett på bromslangar och ledningar under hela bilen men kan inte hitta något läckage.
Hörde att det kan vara huvudbromscylindern som kan vara slut och att olja tränger in i bromsservon, stämmer detta? eller har någon annan ngt tips?
Tacksam för svar.. :)