Aacl4837Trådstart2005-12-03Jag har problem med att det läcker in vatten under ratten på min Skoda Pick up. Vet någon var det kan tänkas komma ifrån?
är du säker på att det inte är kylarvätska? läckage i värmepaket
Hej,
Kollade värmepaketet, inget läckage där. Andra ideér?
På oktavia modell tidig är det vanligt att det läcker vid listen i vindrutans nederkant, ingen aning om hur det ser ut på pickuperna...
KKrister Lindholm2005-12-05 · #Igensatt med löv & div saker under huven längs in mot torpedväggen där avrinningen för vatten som rinner in mot vindrutans nedre del måhända?
Då rinner ofta regnvatten in & så blir man blöt om foten.
Hände mig i ca 2 år i en VW Jetta innan jag orkade kolla. :)