Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Laddare till Ericsson till salu

Startad av kaj19 · 2002-11-02 · 2 svar

kaj19Trådstart
Har en standard laddare till Ericsson A1018s till salu. Passar det till flera äldre telefoner. Den passar t ex. till 628. Vet inte hur mycket jag ska ta, men ni kan väl ge ett bud och frakten får ni stå för.
Faltan
Är det ingen som behöver en laddare???
Krister Lindholm
kaj19 wrote:
Är det ingen som behöver en laddare???
Tydligen inte..
Kanske är smartare att annonsera på ett ställe som inte är inriktat på motorfordon i första hand? ;)

Fler trådar i Köp och sälj