Anser så här att den laddningen är helt okey då dom flesta anser det normalt med laddström mellan 13,5-14,5 volt lite beroende på modeller osv, men allt över och under dessa värden tyder på elfel i tex laddregulator.
Svårt att säga om batteriets nedgångna kapacitet som är lite beroende på fabrikat osv där även så kallade "märkesbatterier" kan vara defekta utan att det är fråga om något elfel, är iaf inte inne på att det kan vara den laddningen som knäckt det.
Svårt att säga om batteriets nedgångna kapacitet som är lite beroende på fabrikat osv där även så kallade "märkesbatterier" kan vara defekta utan att det är fråga om något elfel, är iaf inte inne på att det kan vara den laddningen som knäckt det.