Mmagnus___anderssonTrådstart2007-09-24jag har en subaru leone turbo och ibland laddar den 0,8 och ibland 0,5 , när den laddar 0,8 så tappar den inte laddtrycket förren jag släppt gasen.
någon som har lite ideer????
Hej! kör du med öppen dump?? eller har du återcirkulerande??
Länkaget till wastegaten kan kärva. Eller så har du en luftläcka nånstans, förmodligen nån gavel på intercoolern om du har en sån.
Kkjelladrian2007-10-06 · #jag har eftermonterat en intercooler men problemet var där innan, jag ska prova och bygga om en wastegate fårn en volvoturbo så den blir justerbar. har kollat så det inte är något läckage och jag kan inte hitta något