Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

lådproblem mv6a 95a

Startad av megamannen · 2009-04-30 · 1 svar

megamannenTrådstart
hejsan, min låda gick över i säkerläge samtidigt som tändspolen la av.. kan det hänga i hop på ngt sätt?

mvh megamannen
ekaflnoren
@megamannen 43619 wrote:
hejsan, min låda gick över i säkerläge samtidigt som tändspolen la av.. kan det hänga i hop på ngt sätt?

mvh megamannen


det hängde icke i hop kan jag meddela :mad:

Fler trådar i Hjälpforumet Bil