@megamannen 43619 wrote:
det hängde icke i hop kan jag meddela :mad:
hejsan, min låda gick över i säkerläge samtidigt som tändspolen la av.. kan det hänga i hop på ngt sätt?
mvh megamannen
det hängde icke i hop kan jag meddela :mad: