Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Låg Co Halt Volvo 740GL

Startad av mabrason · 2007-09-27 · 2 svar

mabrasonTrådstart
Hej!

:fraga Kan någon svara på hur man höjer Co-halten på en volvo 740GL-87.Kan inte svara på vilken typ av motor som sitter i eller insprutnings system.Den går väldigt illa på tomgång annars går den bra.
Ludde_57
Vad ligger co-halten på nu då?
Normalt sett så behöver man aldrig ändra co-halten på en insprutningsmotor då den är injusterad från början.
Annsi
Det kan hjälpa att byta olja det gjorde jag på min!!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil