Ttacuma04Trådstart2010-06-23Jag har en Daewoo tacuma -04 som motorn aldrig blir riktigt varm på!
Tempmätaren går bara upp till ca; 30 % .
I vintras var det väldigt kallt i kupen också ,och den drar mycket bensin hela tiden.
Är det termostaten det beror på ? eller nåt annat ?
BBrageDares2010-06-23 · #Det kan, som du skriver, mycket väl vara termostaten som inte funkar.
Mvh