Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

låg motortemp

Startad av tacuma04 · 2010-06-23 · 1 svar

tacuma04Trådstart
Jag har en Daewoo tacuma -04 som motorn aldrig blir riktigt varm på!

Tempmätaren går bara upp till ca; 30 % .

I vintras var det väldigt kallt i kupen också ,och den drar mycket bensin hela tiden.

Är det termostaten det beror på ? eller nåt annat ?
BrageDares
Det kan, som du skriver, mycket väl vara termostaten som inte funkar.

Mvh

Fler trådar i Hjälpforumet Bil