här får du lite tips på hur jag har lagat rost på mina bilar tidigare.
Om det är lite rost så slipa bort all rost slipa även innanför skärmkanterna sen målar du på mkt tectyl innanför kanterna och rostskydds färg utanpå spruta eller måla gärna på tjockt lager sen målar du över med bilens original lack igen. Funkar det för mig ska det nog funka för dig oxå.
Micke
Om det är lite rost så slipa bort all rost slipa även innanför skärmkanterna sen målar du på mkt tectyl innanför kanterna och rostskydds färg utanpå spruta eller måla gärna på tjockt lager sen målar du över med bilens original lack igen. Funkar det för mig ska det nog funka för dig oxå.
Micke