SSailorTrådstart2005-12-18Hejsan!
Var och besiktigade min bil och fick följande anmärkning:
Infästning länkarm, bak vänster inre, lagerstöd sprickor.
Är det någon som har lite info om det här så vore jag tacksam. Typ vad det är och hur svårt det är att byta kostnad för delar och vad det skulle kosta om man lämnar in bilen på volvo. Volvo 850 93 är det.
Tack på förhand och God Jul är tacksam för svar.
Hej!
Föreslår att du även ställer frågan på det forum som specialiserat sig på volvo!
https://www.jagrullar.se/forum/index.php
Ebbe