Hitta detta på citroenakuten.com,,
"Det är inte så svårt att byta lampan. Bakom locket sitter den fast med en liknande konstruktion som på vanliga H4 lampor. Tryck på överkanterna på "fjädern" och vik dom utåt. Dra sedan ut lampan och koppla loss kablarna. sedan sätter du tillbaks den i omvänd ordning.. Inte så bara man får känna sej fram att se något är supersvårt. Jag har för mej att den flata delen av sockeln ska vara uppåt. Var noga med att den hamnar rätt. Små händer och tålamod är ett plus. Jämförbart med vissa andra bilar är Xsaran lätt att byta på"
Så det verkar inte vara allt för knöligt iaf,, lycka till!
"Det är inte så svårt att byta lampan. Bakom locket sitter den fast med en liknande konstruktion som på vanliga H4 lampor. Tryck på överkanterna på "fjädern" och vik dom utåt. Dra sedan ut lampan och koppla loss kablarna. sedan sätter du tillbaks den i omvänd ordning.. Inte så bara man får känna sej fram att se något är supersvårt. Jag har för mej att den flata delen av sockeln ska vara uppåt. Var noga med att den hamnar rätt. Små händer och tålamod är ett plus. Jämförbart med vissa andra bilar är Xsaran lätt att byta på"
Så det verkar inte vara allt för knöligt iaf,, lycka till!