Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Länkarmsbyte

Startad av Q-sach · 2006-08-07 · 0 svar

Q-sachTrådstart
kan drivknuten komma "ur" position när man byter länkarmen, bilen är en s60 -02...
vad gör man i såfall för att undvika detta.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil