Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Larm

Startad av colonen · 2008-11-15 · 1 svar

colonenTrådstart
Nåt är fel med mitt larm på min escort xr3i, när jag låser bilen så lyser larmet hela tiden o drar ut batteriet ,det ska ju blinka men nåt e fel.
nån som har nåt förslag??
polco
Utan att veta vilket larm som sitter monterat i din bil brukar ett fast sken innebära att larmet indikerar ett fel.

Vanligast felande huvkontakt eller dörrkontakt som brukar vara inkopplat tillsammans med bilens kupébelysning.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil