Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Låter i växeln på Passat

Startad av vargen123 · 2008-03-30 · 0 svar

vargen123Trådstart
Har en Passat 1.8T -01. Har märkt att då motorn är avslagen och jag har dörren öppen så hör jag ganska tydligt att det låter från lådan när jag flyttar växeln. Jag tycker mig tro att det låter för mycket för att det ska vara ok, men jag vet inte. Vad säger ni? Är det ett problem eller är jag nojjig? Då dörren är stängd låter det inte

Annars är det inget problem med att växla under körning. 2:an något trög.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil