Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ljuset går ej att släcka

Startad av eddy · 2010-09-29 · 2 svar

eddyTrådstart
Jag har en Renault Scenic -02 som jag inte kan släcka ljuset på.......
boheme
En trolig orsak är kontaktenheten som sitter på baksidan av tändningslåset.
Kan ju även vara ljusvredet eller ett relä som hänger sig.

Mvh Janne
CLK agarinna
Men var sitter ljusreläerna?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil