Om det är hela lamphuset som då rör sig kan detvara att dess nedre fästbult som lossnat som gör strålkastare så lös,, eller om det baar är själva reflektorn som är lös så har något till justeringen gått sönder invändigt och då måste strålkastaren demonteras.
Enligt dess reparationshandbok för modellen så går man iaf till som följande att demontera en sådan strålkastare: "Skruva loss skruven som håller fast den nedre kanten av hjulhusets innerskärm vid stötfångarens bakre nedre kant.
Dra sedan hjulhusets innerskärm något bakåt och skruva loss strålkastarens nedre fästbult. Öppna motorhuven och ta bort kylargrillen och sedan de två fästbultarna från armaturens överdel, monteringen sker i omvänd ordning."
Enligt dess reparationshandbok för modellen så går man iaf till som följande att demontera en sådan strålkastare: "Skruva loss skruven som håller fast den nedre kanten av hjulhusets innerskärm vid stötfångarens bakre nedre kant.
Dra sedan hjulhusets innerskärm något bakåt och skruva loss strålkastarens nedre fästbult. Öppna motorhuven och ta bort kylargrillen och sedan de två fästbultarna från armaturens överdel, monteringen sker i omvänd ordning."