Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

m47 växellåda??

Startad av Behoverhjalp · 2008-05-24 · 4 svar

BehoverhjalpTrådstart
Hejsan! Vilken olja ska man ha en volvo m47 växellåda??
beolover
atf olja ,
tompalino
Okej. är det någon speciell atf olja man ska ha? T.ex Gl-4 eller Gl-5 mm.
berit
Själv är bäste dräng...

www.bildelskatalogen.se

Dexron II D, eller?

GL4 o 5, inte ATF oljor.

/D
Luke C
Atf typ f eller g (året runt)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil