Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

massor av vitrök

Startad av baum · 2002-05-29 · 1 svar

baumTrådstart
Har en Peugeot 605 SRI som inte riktigt vill vara med. Har förmodligen åkt en packning nånstans men vet ej var. Enda jag vet är att det inte är topploclspackningen. Vet även att problemet varit förut. Då bytes en packning vid insprutningen. tydligen går det vatten igenom nånstan som sedan läcker in i soppan. Undra om någon vet hur man på enklast sätt kan få nån fart på kärran. Nån kanske råkat ut för samma sak och vet vilken packning det handlar om.. Skulle vara guld värt om nån visste nått om problemet..
fred01
Hejsan baum !

Om du ställer din fråga på denna sida så kan jag nästan lova att du får svar. :)
https://www.peugeot-sport-club.com/

// Petra

Fler trådar i Hjälpforumet Bil