Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Mazda 323F -91 1.8 -- Elfel?

Startad av Superlillen · 2008-04-28 · 0 svar

SuperlillenTrådstart
Jag har ingen stereo i min bil :( saken är den att när jag kopplar in stereon så funkar den. man kan starta bilen men så fort jag skall fälla upp lamporna så går säkringen till dem och så fälls dem ner igen. men utan stereo är det ju inga problem med lamporna. dessutom så är det vajsing på vänster dimljus verkar det som. bytte den för nåra månader sen men efter nån vecka va den sönder igen... kan de ha nåt samband? låt detta som nåt allvarligt elfel? har jag för svagt batteri bara kanske? jag prövade me starkare säkring till lampan men de funka ju inte. hoppas det finns nån där ute som vet nåt...? :D

Fler trådar i Hjälpforumet Bil