Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Mazda 626 -89 Bromsok vänster bak

Startad av sillo · 2003-03-27 · 1 svar

silloTrådstart
Jag har köpt ett utbytes ok och ser att det bara är den del som man "viker" ut när man skall byta beläggen. Hur tar jag lös det gammla??

Den övre bulten går ju att skruva lös men den nedre sitter ju in i ett rör!!

Måste den tas lös eller ska det gå att dra lös den på något sätt?? Det verkar så när jag tittar på det nya oket

Tack på förhand.
gnlg
Jag har för mig att den nedre bulten är fast, dvs bara att dra av oket från den fasta delen.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil