Jag har för mig att den nedre bulten är fast, dvs bara att dra av oket från den fasta delen.
Jag har köpt ett utbytes ok och ser att det bara är den del som man "viker" ut när man skall byta beläggen. Hur tar jag lös det gammla??
Den övre bulten går ju att skruva lös men den nedre sitter ju in i ett rör!!
Måste den tas lös eller ska det gå att dra lös den på något sätt?? Det verkar så när jag tittar på det nya oket
Tack på förhand.
Den övre bulten går ju att skruva lös men den nedre sitter ju in i ett rör!!
Måste den tas lös eller ska det gå att dra lös den på något sätt?? Det verkar så när jag tittar på det nya oket
Tack på förhand.