Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Mazdan har ingen tomgång!

Startad av Mazada · 2002-06-11 · 1 svar

MazadaTrådstart
Har ingen tomgång på min Mazda 626:a/93. Dör så fort jag släpper gasen.
Går fint med var på motorn. Vad är felet? :fraga
gnlg
Felet kan tex vara en luftläcka, tomgåmgskontakt eller tomgångsmotor.
Titta och se om du ser nåt onormalt i motorrummet.

Lycka till

Fler trådar i Hjälpforumet Bil