MMazadaTrådstart2002-06-11Har ingen tomgång på min Mazda 626:a/93. Dör så fort jag släpper gasen. Går fint med var på motorn. Vad är felet? :fraga
Ggnlg2002-06-12 · #Felet kan tex vara en luftläcka, tomgåmgskontakt eller tomgångsmotor. Titta och se om du ser nåt onormalt i motorrummet. Lycka till