Att något fel troligt finns i bränsle/motorstyrningssystemet och att bilen då kan gå in i ett nödkörnings program med lite sämre effekt som följd och bör då snarast kollas upp via felkod osv, vad felet föreligger vara.
Motorsymbolen på instrumentbrädan lyser gult! instruktionsboken inte tillgänlig, vad betyder detta?
Mvh Yrsa
Mvh Yrsa