SsteffeTrådstart2003-07-22På främre avgasröret- nedanför flänsen sitter det ett "dragspel" detta gick sönder när jag rev ner skiten,för att byta växellåda!! Detta främre rör sitter ihop med katalysatorn och kostar en smärre förmögenhet..vet någon om det finns lösa "dragspel" att köpa som man kan svetsa dit? Annars blir min svärfar skitsne!
CChrister Gustafson2003-07-22 · #Vet ej hur det ser ut "dragspel" men det bör annars finnas på någon skrot.
kolla här:
https://www.mercaskroten.nu/
sen är det bara att svetsa dit det. Inget är omöjligt!
Det är väl nåt flexrör så motorn kan röra sig utan att knäcka avgasröret
Finns ett rör som är flexibelt är flätat rostfritt men var jag har sett det vet jag inte men det var på nätet iallafall. Det skall gå o eftermontera det utan problem.
Finns denna modell oxå
sen är där dessa flexslangar
vet inte hur hållbara de är
bilderna är från
https://www.ray.se/ CChrister Gustafson2003-07-22 · #Mekonomen har sånt som det övre har jag sett.