Skulle kunna vara kylvattnets temperaturgivare som ger felaktig signal till insprutningsstyrningen. Givaren är iskruvad i topplockets övre yta på vänster sida. Förväxla inte med temperaturmätarens givare. Dra ut givarens kontakt innan demontering.
när jag startar bilen gasar den lite själv o dör av efter ett tag, kör jag med den innan den är varm rycker den o dör av o stannar ibland mitt i en sväng.
När den väl blivit varm funkar den hur bra som helst, nån som kan hjälpa?
Tack! Marie ( har kollat slangar o bytt en del, tändstift mm är bytt)
När den väl blivit varm funkar den hur bra som helst, nån som kan hjälpa?
Tack! Marie ( har kollat slangar o bytt en del, tändstift mm är bytt)