Hjälp mig !!
Hej !
Jag har en Mb c-klass 250 d sport -94. Som jag antar läcker in luft, Alla oringar är nu bytta även inne i pumpen. Blir galen den startar inte på morgonen men när man då drar igång den och kör ett tag då startar den hur bra som helst är ju som att dieseln rinner tillbaka till tanken :l Skulle man inte kunna montera en handpump av någon slag eller nått för att pumpa fram dieseln för då startar den ju direkt ? Någon som haft samma problem ?
Många tips tack ! :e
Jag har en Mb c-klass 250 d sport -94. Som jag antar läcker in luft, Alla oringar är nu bytta även inne i pumpen. Blir galen den startar inte på morgonen men när man då drar igång den och kör ett tag då startar den hur bra som helst är ju som att dieseln rinner tillbaka till tanken :l Skulle man inte kunna montera en handpump av någon slag eller nått för att pumpa fram dieseln för då startar den ju direkt ? Någon som haft samma problem ?
Många tips tack ! :e