Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

mb damaskbyte

Startad av micke280 · 2009-11-26 · 2 svar

micke280Trådstart
hur byter man damaskerna på en 4-matic -01
Rimsky
så här ser sprängskisserna ut till en E-280 4-matic bild 1 framaxel bild 2 bakaxel
malinois
@Honda 50641 wrote:
så här ser sprängskisserna ut till en E-280 4-matic bild 1 framaxel bild 2 bakaxel


tack kanon super:upp

Fler trådar i Hjälpforumet Bil