Aandy.nuTrådstart2003-12-15Hej
är det någon som vet om det går att sätta 15" på en mb 270 cdi c klass
-02
15" fälgar i sig är väl inge problem. Beror väl lite på vilka däck du har till.. Om du vill ha det lagligt vill säga :D
15 med lågprofil borde väl funka tycker jag..
//LD
näpp har nu testet med 15" gick inte bromsoket tar i måste nog ha 16"
andy.nu wrote:
näpp har nu testet med 15" gick inte bromsoket tar i måste nog ha 16"
man får prova sig fram ;)