Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

mb/fälg-problem

Startad av andy.nu · 2003-12-15 · 3 svar

andy.nuTrådstart
Hej
är det någon som vet om det går att sätta 15" på en mb 270 cdi c klass
-02
lysdiod
15" fälgar i sig är väl inge problem. Beror väl lite på vilka däck du har till.. Om du vill ha det lagligt vill säga :D
15 med lågprofil borde väl funka tycker jag..

//LD
andy.nu
näpp har nu testet med 15" gick inte bromsoket tar i måste nog ha 16"
OpelMicke
andy.nu wrote:
näpp har nu testet med 15" gick inte bromsoket tar i måste nog ha 16"

man får prova sig fram ;)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil