Kollat kablarna? rätt vanligt att de blir brända har jag fått erfara. Vet dock ej varför men på morsans 190 var det så o även på en bekants. va bara o köpa nytt på Biltema för i stort gratis pengar så funkade det igen.
Hallå!
Är lite fundersam här, på min mercedes 190e -92. Så har halvljuset slutat att fungera på högersida, lampan som skall sitta där är hel. Den funkar om jag sätter den på vänstra sidan. Men på högra sidan funkar den ej.
Har kollat säkringar.
Har kollat lampan (som det står ovanför)
Vad kan det vara för fel? Någon?
Är lite fundersam här, på min mercedes 190e -92. Så har halvljuset slutat att fungera på högersida, lampan som skall sitta där är hel. Den funkar om jag sätter den på vänstra sidan. Men på högra sidan funkar den ej.
Har kollat säkringar.
Har kollat lampan (som det står ovanför)
Vad kan det vara för fel? Någon?