LlonerangerTrådstart2008-10-09Växlarna går inte att "få in"...manuell låda....-95 c 200 ......inget "motstånd" i kopplingen......om man lägger i en växel och startar bilen så rullar den iväg,händer inget om man då trampar in kopplingen......kan det vara någon kopplingscylinder som är trasig ????
Ja du är inne på rätt spår.
Det verkar som att antigen huvudcylindern eller slavcylindern är defekt.