Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

mercedes c 200

Startad av loneranger · 2008-10-09 · 1 svar

lonerangerTrådstart
Växlarna går inte att "få in"...manuell låda....-95 c 200 ......inget "motstånd" i kopplingen......om man lägger i en växel och startar bilen så rullar den iväg,händer inget om man då trampar in kopplingen......kan det vara någon kopplingscylinder som är trasig ????
polco
Ja du är inne på rätt spår.
Det verkar som att antigen huvudcylindern eller slavcylindern är defekt.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil