Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Mercedes E 300 bensin - 90

Startad av – · 2002-06-19 · 1 svar

·Trådstart
Vad har denna bil för svagheter, något som är standardfel på dessa?
Krister Lindholm
Rost, nedsuttna säten, bromsar, etc etc.. Som en vanlig stor "kvalitetsbil" från -90´talet ungefär.

Hoppas du inte överväger ett köp hp!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil