Peter Ström wrote:
När vi låser bilen, C180 kombi -97,blinkar röd och gröm lampa på backspegeln samtidigt och hysteriskt:q . Började efter jag fyllt spolarvätska(!).
Misstänker att jag hällde antagligen in en sjö av regnvatten runt den känsliga säkringsdosan. Sånt ska sitta inne i bilen!
Någon som varit med om nåt liknande:q
Hej Peter! jag har en fråga till dej jag undrar om du har fjärrlås på din mercedes? och i så fall hur långt ifrån bilen kan du öppna den jag får nästan gå ända till fram rutan för att den ska låsa upp har bytt batteri ska det vara så ?
Misstänker att jag hällde antagligen in en sjö av regnvatten runt den känsliga säkringsdosan. Sånt ska sitta inne i bilen!
Någon som varit med om nåt liknande:q
Hej Peter! jag har en fråga till dej jag undrar om du har fjärrlås på din mercedes? och i så fall hur långt ifrån bilen kan du öppna den jag får nästan gå ända till fram rutan för att den ska låsa upp har bytt batteri ska det vara så ?