Mercedes -01 går ryckigt vid gaspådrag,mest från låga varv hög växel,släpper man ej gasen när den börjar rycka går motorskyddet i, känns som att den ej får tillräckligt med bränsle vid gaspådrag, ibland går det dra på men oftast inte,gäller alla växlar, har blivit värre med tiden sedan jag har nollat bilen varje gång, bilen går ej mycket ca 10 min/dag,så den hinner nästan alldrig bli varm, ska göra en felkodavläsning på måndag men tänkte leta lite själv i helgen, kan någon säkring till någon styrning gått när jag nollat bilen med +kabeln ofta/hur rengör man gasspjällhuset/vacum någon stans???