gasspjällhuset brukar kunna spöka dessa modeller,men börja med att få felkoderna ut lästa
Hej. Har en MB c-klass -01, ibland vid gaspådrag oftast när det är kallt stryps den, hackar och motorlampan tänds, svarar ej på gas, stänger man av den går den riktigt igen men motorlampan lyser, kopplar man loss batterikabeln släcks lampan, kan det ev, vara tändkablarna??
Tacksam för tips!!!
Tacksam för tips!!!